top of page

ထုတ်ကုန်အင်္ဂါရပ်များ

SafeClock

slanted-bg-purple-new-reverse.png

ကျွန်ုပ်တို့၏ all-in-one ထိတွေ့မှုမဲ့ အပူချိန်စကင်နာ၊ တက်ရောက်သူ ခြေရာခံကိရိယာနှင့် တံခါးဝင်ရောက်ခွင့်တို့နှင့်အတူ လုံခြုံစွာ နာရီအတွင်း အလုပ်လုပ်ပါ။ ဗဟိုမှဝန်ထမ်းများ၏အချက်အလက်များနှင့်စောင့်ကြည့်ခြင်းအတွက် JustLogin ၏ HR စီမံခန့်ခွဲမှုစနစ်နှင့် အပြည့်အဝပေါင်းစပ်ထားသည်။

temperature

အပူချိန် စကင်န်ဖတ်ခြင်း။

AI မျက်နှာအသိအမှတ်ပြုစနစ်ဖြင့် ဝန်ထမ်းများနှင့် ဧည့်သည်များ၏ အပူချိန်ကို တစ်နေ့တာလုံး အလိုအလျောက် စကန်ဖတ်ပါ။ အဖျားတွေ့ရှိပါက အုပ်ချုပ်ရေးမှူးများအား အကြောင်းကြားမည်ဖြစ်ပြီး လာရောက်လည်ပတ်သူများကို ဝင်ခွင့်ပယ်ချနိုင်သည်။

scan-recognition

မျက်နှာကို မှတ်မိခြင်း။

မြင့်မားသောတိကျမှုဖြင့် လျှင်မြန်သောမျက်နှာမှတ်မိခြင်း (<0.7 စက္ကန့်)။ SIAT မှ အသိအမှတ်ပြုသည့် နည်းပညာသည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် ထိပ်တန်းသုံးမျိုးရှိသည်။ SafeClock သည် မျက်နှာဖုံးပါသော သို့မဟုတ် မပါဘဲ အသက်ရှင်နေသူများကို ရှာဖွေတွေ့ရှိသည်။

work-timing

တက်ရောက်မှု ခြေရာခံခြင်း။

ဝန်ထမ်းများသည် SafeClock တွင် ၎င်းတို့၏ အပူချိန်ကို စကင်န်ဖတ်သောအခါ၊ ၎င်းတို့၏ နာရီအဝင်အထွက် အချိန်များကို cloud-based HR ပလပ်ဖောင်းတွင် အချိန်နှင့်တပြေးညီ မှတ်တမ်းတင်ပါသည်။

Cloud ပေါ်တွင် အလွယ်တကူ ပြင်ဆင်သတ်မှတ်နိုင်သည်။

တက်ရောက်မှုကို စီမံပါ။

ဝန်ထမ်းများအား ခွင့်ရက်နှင့် အလုပ်ချိန်ကို သိရှိပါ။ အချိန်ပိုနာရီများကိုပင် လုပ်ခလစာအတွက် အလိုအလျောက် တွက်ချက်နိုင်သည်။

ပြင်ဆင်နိုင်သော ဆက်တင်များ

သင်၏ SafeClock စက်ပစ္စည်း၏ ဆက်တင်များကို စီစဉ်သတ်မှတ်ရန် သို့မဟုတ် တည်းဖြတ်ရန် ဆိုက်ပေါ်မှဆင်းရန် မလိုအပ်ပါ။ စီစဉ်သတ်မှတ်မှုများစာမျက်နှာရှိ ခလုတ်အနည်းငယ်ဖြင့် အရာအားလုံးကို ထိန်းချုပ်ပါ။

မျက်နှာကို မှတ်မိခြင်း။

SIAT မှ အသိအမှတ်ပြုသည့် နည်းပညာသည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် ထိပ်တန်းသုံးမျိုးရှိသည်။ SafeClock သည် မျက်နှာဖုံးပါသော သို့မဟုတ် မပါဘဲ အသက်ရှင်နေသူများကို ရှာဖွေတွေ့ရှိသည်။

အခြားအင်္ဂါရပ်များ

digital-door-lock

တံခါးအသုံးပြုခွင့်

 

မျက်နှာအသိအမှတ်ပြုမှု၊ အပူချိန်ဆက်တင်များနှင့် မျက်နှာဖုံးထိန်းချုပ်မှုတို့ကို အခြေခံ၍ တံခါးဝင်ရောက်ခွင့်ကို သတ်မှတ်ပါ။

cloth-mask

Mask Control

 

သင့်ဝုဏ်အတွင်းသို့ မဝင်မီ အသုံးပြုသူသည် မျက်နှာဖုံးတပ်ထားခြင်းရှိမရှိ ခွဲခြားသတ်မှတ်ပါ။

shiftwork

Split Shifts နှင့် Staggered နာရီများကို စီမံပါ။

မတူညီသော စတင်ချိန်နှင့် ပြီးဆုံးချိန်များဖြင့် အပြောင်းအလဲများစွာကို ဖန်တီးပြီး သီးခြားဝန်ထမ်းများထံ တာဝန်ပေးလိုက်ပါ။

check-in-desk

ဧည့်သည်စီမံခန့်ခွဲမှု

မှတ်ပုံတင်မထားသည့် မျက်နှာများကို ဧည့်သည်များအဖြစ် မှတ်တမ်းတင်ပါမည်။ ဧည့်သည်များ၏ ဓာတ်ပုံ၊ အပူချိန်နှင့် ဝင်ရောက်သည့်အချိန်များကို အဆက်အသွယ်ခြေရာခံရန် ရည်ရွယ်ချက်အတွက် အွန်လိုင်းပေါ်တယ်တွင် ဖမ်းယူမှတ်တမ်းတင်ပါမည်။

cloud-computing

Cloud ဖွဲ့စည်းမှု

ဒေတာအားလုံးကို အွန်လိုင်းပေါ်တယ်တွင် အချိန်နှင့်တပြေးညီ ဖမ်းယူထားသောကြောင့် အိမ်မှအလုပ်လုပ်သည့်တိုင် သင့်လုပ်ငန်းခွင်ကို စောင့်ကြည့်နိုင်သည်။ စက်ပစ္စည်းမှ အကြောင်းကြားချက်များနှင့် သတိပေးချက်များကို အီးမေးလ်မှတစ်ဆင့် ပေးပို့နိုင်ပြီး အကြောင်းကြားချက်များ ပေးပို့နိုင်သည်။

registration

လွယ်ကူသောဝန်ထမ်းမှတ်ပုံတင်ခြင်း။

မှတ်ပုံတင်မထားသည့်ဧည့်သည်တစ်ဦးအနေဖြင့် ဝန်ထမ်းများကို ပထမဆုံးအကြိမ်အဖြစ် ရိုးရှင်းစွာအချိန်ပေးပြီး ဝန်ထမ်းအား စာရင်းသွင်းရန်အတွက် SafeClock ၏ အွန်လိုင်းပေါ်တယ်ရှိ ဝန်ထမ်းတစ်ဦးထံသို့ ဓာတ်ပုံကို tag လုပ်ပါ။ 

laptop-browser

အချိန်နှင့်တပြေးညီ အစီရင်ခံစာများ

သင့်ဝန်ထမ်းများနှင့် လာရောက်လည်ပတ်သူများ၏ ကျန်းမာရေးအခြေအနေများကို ချက်ချင်းအစီရင်ခံတင်ပြပေးသောကြောင့် သင်သည် နောက်ဆက်တွဲအစီအစဉ်တစ်ခုတွင် ချက်ချင်းလုပ်ဆောင်နိုင်မည်ဖြစ်သည်။

translate

ဘာသာစကားပေါင်းစုံ ပံ့ပိုးမှု

SafeClock သည် ဘာသာစကားများစွာကို ဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်သည် - သင့်လိုအပ်ချက်များကို ကျွန်ုပ်တို့အား အသိပေးရုံသာဖြစ်သည်။

bottom of page